2010年5月17日星期一

香港人的世博遊記

香港人的世博遊記

from P-U-M-B @PUMB
http://www.pumb.org/viewthread.php?tid=49856&extra=page%3D1

小弟宜家係上海工幹,星期五六日 三日無野做
所以召左女朋友 飛來上海。 入左expo 一天半 (1日+夜場)
未報導之前,請大家如果有計划來時。睇下有冇得延期
因為這個不是來世博既好時候

相機由女朋友剛帶回香港 !!
但我可以簡單講下點解唔好

1) 機票,因為自費減低成本,今次女朋友經深圳飛。由於星期四才知道星期五六日有空,所以只可以買聽日既機票
機票普通位很都已經升到12XX 一程,好采訂到特價頭等 ( SZ>SH 1400+90 ) + 普通 (SH>SZ 10xx) , 平時應該一程8xx左右 ~已經加價

2) 酒店,由於出差可以住我的酒店,但我平均三四個月來一次~對上住的五星(9xx 一晚) ~已經加到 (1600)
所以我只可以住4星 (大約1千) 住七天無 LONG STAY DISCOUNT ,未有世博時應該5xx-6xx

3) 世博太多人,女朋友一落機放低行李,再買夜場票 (90) , 經5號入口 ,入去諗住排最貴 (唔計中國館) 的沙
特亞伯館 ~因為入去前一定要選定兩三個館,預左排兩三個鐘~

結果~我四點半排 (一入場即排,夜票雖然話五點先入場,四點開始賣,之後就可以入)
到夜上九點多才可以入到館,最後~只係睇幾分鐘既電影就要走,空中花園未開

註: 要留意你想去既館係邊個區 ~因為世博係好大~我諗左右行一次即係尖沙咀行到太子或者SSP咁遠 (唔計浦西果邊)

雖然已經第一次入去排錯館~!! 同曬左4-5HR (我覺得SAUDI PAVILION,最多值排1HR)
第二日決定兩入,但入場時間係10:30 (你可以一早入去~但係高峰期)
今次我係七號門入~入去好多人~排左瑞士館~因為有欖車坐~結果用左2.5 HR (我覺得值)
因為排隊時係行下停下~唔似沙特咁~企左好耐~~睇完之後太后一點幾~但行多館已經好多人 (有影相~需要可以比大家睇有幾多人) 結果兩日加埋排七個鐘~結果行下睇下館既外圍! 再去浦西果邊 !!
去左浦西果邊都係睇下日本產業館~同亞洲足跡館~平均唔使排1HR ~ 最後休息下(因太累) ~我就五點幾六點出左世博園

記住如果有心排隊~記得帶摺椅~ 好有用
同埋上到去排隊係好迫的!! 你要防人打尖~又要識走身位排前 :P

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails